Pustoaica de 12 ani povesteste despre relatia sexuala cu Cristi Tabara

Fata de 12 ani care l-a acuzat pe Cristian Tabara se destainuie:
“S-a întâmplat în august, anul trecut, într-o noapte. Alina (mama Alexandrei) era plecată la Cristi, iar eu eram acasă cu bunica. Cred că era în jurul orei 22.00, când m-a sunat Cristi şi mi-a zis să mă duc şi eu la ei. Bunica n-a vrut să mă lase pe motiv că este foarte târziu, însă el s-a oferit să-mi plătească taxiul până acolo.
După ce am ajuns la ei, mama a intrat în birou pentru a scrie ceva la laptop, iar eu şi Cristi ne-am aşezat pe canapeaua din living pentru a ne uita la un film. La un moment dat, am simţit cum începe să mă mângâie pe sâni. Şi-a coborât mâna spre zona mea intimă şi mi-a spus: «Ce păcat că ai pantalonii pe tine!»
Speriată, m-am ridicat şi am încercat să plec, dar atunci m-a oprit şi mi-a zis să-mi ridic tricoul. Pentru că m-am blocat şi nu ştiam cum să reacţionez, mi-a ridicat el tricoul şi a început să mă sărute pe sâni. N-am putut să spun nimic, m-am blocat… Nici nu ştiu cum am plecat de lângă el şi m-am dus la Alina în birou.
Ei nu i-am povestit ce s-a întâmplat pentru că el se ţinea după mine. După miezul nopţii am mers la culcare”, ne-a mărturisit Alexandra.
“Eu dormeam îmbrăcată într-un tricou mai lung, pe canapea. La un moment dat, m-am trezit să mă duc la baie. Când am ieşit de la toaletă, Cristi mă aştepta pe canapea. Mi-a băgat mâna în chiloţei.
Eu l-am întrebat ce face, dar nu mi-a răspuns. A continuat să mă mângâie şi, după ce eu m-am dat trei paşi în spate, el a plecat în dormitor. M-am mai dus o dată la baie şi am trântit uşa intenţionat… ştiam că va veni.
Voiam să-l întreb ce se întâmplă cu el, de ce face gesturile astea. Ultimele cuvinte pe care mă aşteptam să le aud din gura lui au fost, de fapt, cele pe care mi le-a şi rostit. Mi-a spus că mă iubeşte şi apoi mi-a zis să mă aşez la el în poală.
Bineînţeles că am refuzat, iar Cristi m-a tras spre el şi a încercat să-mi dea chiloţii jos. Am ripostat şi atunci a început să mă mângâie din nou pe sâni, după care s-a ridicat şi a plecat. Nu am avut curaj să-i spun nimic Alinei timp de aproape două luni. Însă mi-am luat inima- n dinţi într-o zi, pentru că ştiam că s-a certat cu el şi mi-am zis că acesta este momentul în care îi pot spune ce mi-a făcut Cristi”

INTREAGA DEZVALUIRE IN LIBERTATEA

Acest articol a fost publicat în Adolescenti, articole, cancan, hot, love, poze, sex, Socant, social, stiri, video și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

