Mutu merita schingiuit ca sclavii

Finanţatorul stelist, Gigi Becali, este foarte nervos când vine vorba de datoria pe care fotbalistul Adrian Mutu o are la el, şi se teme că nu se va putea controla dacă se întâlneşţe faţă în faţă cu jucătorul Fiorentinei.

„Ultima oară când am fost în Anglia, am stat alături de Mutu, nici nu vreau să-mi mai aduc aminte. Să-l ferească Dumnezeu, că eu îl ocolesc acum, pentru dacă îl întâlnesc undeva, este clar că nu mă pot controla. Mi-e să nu fac vreo nenorocire. Ți-l iau de părul ăla şi-l întreb: de ce nu dai tu bani? Pe ce te bazezi tu de nu-mi dai banii? Tot o să-mi dea banii pe care îi are datorie. Mutu nu este un om care să merite milă, el merită schingiuit fără milă, ca sclavii. În fiecare dimineaţă când mă trezesc, mă gândesc la cei 200.000 de euro pe care are să mi-i dea”, a declarat, furios, Becali, la Sport.ro.

Acest articol a fost publicat în afaceri, articole, cancan, hot, Politica, poze, social, Sport, stiri, vedete și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

