Corina Chiriac si-o tragea cu Tandarica in vazul lumii

Aflam din ziarul National ca Ovidiu Lipan Tandarica facea sex cu Corina Chiriac, marea sa dragoste, in balcon, in fata muncitorilor. Desigur, se intampla acum 30-40 de ani.

Am avut multe iubite dar marea mea dragoste a fost Corina Chiriac”, a dezvăluit Ovidiu Lipan Ţăndărică pentru ziarul Naţional. În urmă cu aproximativ 30 de ani, cei doi întreţineau relaţii sexuale în faţa muncitorilor: „Vizavi de blocul în care locuia Ţăndărică ridicam o altă construcţie. I-am văzut de multe ori făcând dragoste pe balcon”, a povestit un fost zidar.
Artistul a confirmat fără menajamente acest episod: „Da, aşa este. Asta se întâmpla prin anii ’72-’73. Dar să nu vorbim de Corina, pentru că era mare dragoste cu ea. Am fost împreună patru ani”.

Acest articol a fost publicat în articole, Blog, cancan, Dating, filme, hot, love, poze, sex, Socant, social, stiri, umor, vedete și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Corina Chiriac si-o tragea cu Tandarica in vazul lumii

  1. Zoe spune:

    Draga mea,
    Suntem aceeasi generatie, cu diferenta ca eu sunt economist, iar tu o artista in adevaratul inteles al cuvantului, te-am ascultat si admirat intotdeauna! ;De fapt in multe privinte ne asemanam(si mie imi place viata, imi place muzica, teatrul, literatura, arta in general;De aceea imi doresc nespus sa ramai asa, sa nu te schimbi, si mai ales, sa nu „dai apa la moara” invidiosilor si rautaciosilor, care-si fac un scop din a improsca cu noroi, acolo unde generozitatea si sinceritatea trimfa!Ai raspuns corect acestei provocari, dar asta nu inseamna sa nu continui ce ai inceput, si mai ales sa nu-ti dezmagesti ascultatorii si admiratorii.

    Zoe,
    Brasov, 24.10.2006

Lasă un răspuns

