Adolescenta sexy Natalia Mateut se calugareste!

De la lesbianism cu Adelina Pestritu, trecand prin patul unor afaceristi, acum bomba sexy Natalia Mateut se calugareste …

Frumuşica Natalia Mateuţ, fiica fostului dinamovist Dorin Mateuţ nu are noroc în dragoste. După numai câteva luni de relaţie, ea şi iubitul ei grec, Yiannis, s-au despărţit.
Natalia Mateuţ credea că şi-a găsit iubirea vieţii în persoana afaceristul grec Yiannis Dragatakos, în vârstă de 30 de ani, însă nu a fost aşa. Astfel fotomodelul de 19 ani a decis să renunţe la bărbaţi şi să se concentreze mai mult asupra carierei profesionale.
“M-am despărţit şi de Yiannis. Nu a fost un motiv anume, ci pur şi simplu că nu am mai vorbit. Chiar nu vreau să mai aud de bărbaţi. Mă călugăresc! Acum vreau să mă ocup de emisiune, de carieră, de mine. Bărbaţii nu mai au loc în viaţa mea”, a declarat Natalia Mateuţ pentru Ziarul Naţional.

Acest articol a fost publicat în Adolescenti, afaceri, articole, Blog, cancan, Dating, filme, hot, love, poze, sex, Socant, social, Sport, stiri, umor, vedete și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

