Socant – Buruiana isi taie tatele!

Male jale si tragedie printre barbatii Romaniei. Cea mai tatoasa vedeta autohtona, si totodata cea mai naturala, a luat o decizie criminala. Da, ati inteles bine, Sanziana Buruiana isi taie din sanii ei faimosi!

Posesoarea celor mai mari sani din show-bizz a mers deja la medic pentru a-si micsora bustul de aproape 100 cm. Ea declara pentru ziarul Click:

„Ştiu că bustul mi-a asigurat celebritatea. Am acasă multe trofee pentru cei mai mari sâni din showbiz, însă există şi multe dezavantaje. Nu pot să dorm pe burtă, nu pot purta centura de siguranţă, nu-mi găsesc sutiene pe măsură şi mă şi doare spatele. Mi-e frică să nu am probleme mai grave, la coloana vertebrală”

Noi nu putem sa-i spunem decat: Da’ proasta mai esti fa! Nu ca te-am fi crezut vreodata prea desteapta, dar am tinut la tine ca macar erai de-a noastra, Buruiano! Adica naturala, get beget, nu un manechin de plastic ca altele. Acu’ pe mana cui ne lasi?! A unor panarame siliconate ca Adina Ciuciu ori Bianca Dragusanu, ori a altor uraciuni artificiale?!
Ce bucurie am simtit noi cand le-ai batut cu tatele pe Pamela Anderson, Ciuciuleasca ori altele, si acum ne tradezi?! Oricum doar mataluta ai sa ai de pierdut, ca nu stim cu ce-o sa compensezi lipsa balcoanelor. Chiar n-avem idee… Restul e HOT SEXY CANCAN!

Acest articol a fost publicat în articole, Blog, cancan, Dating, filme, hot, love, poze, produse, sex, Socant, social, stiri, umor, vedete și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

