Oana Sarbu e devoratoare de barbati: a avut primul iubit la gradinita si a iubit si-un sofer de TIR

OANA SARBU recunoaste ca a fost o veritabila “devoratoare” de baieti in copilarie si in adolescenta. Invitata joi seara la emisiunea “Nimic Important” de la Antena 2, vedeta din seria “Liceenii” a vorbit despre barbatii din viata ei.

“Primul meu iubit adevarat a fost la gradinita. Se numea Chiva Dragos, era un baietel brunet si gras. Am fost o cuceritoare teribila, mi-erau ochii dupa baieti tot timpul. Imi placea sa cochetez de mica, dar numai atat. Ma prosteam asa…imi placeau baietii care erau buni la o anumita materie, sau la un anumit sport, care nu treceau neobservati”, povesteste Oana Sarbu.
In lista cuceririlor vedetei se regasesc tot felul de barbati. Chiar si un sofer de TIR, de care cantareata si actrita s-a indragostit dintr-un motiv aparent bizar: ii placea cum conduce autocamionul!

Acest articol a fost publicat în Adolescenti, articole, Blog, Dating, filme, hot, love, muzica, poze, sex, Socant, social, stiri, umor, vedete și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

